Spustili jsme nový rezervační systém!

Vážení cestující,

po dvou letech jsme pro Vás připravili rezervační systém a zapracovali do něj úpravy s ohledem na plánované novinky v tomto roce. Dovolte nám, abychom Vás provedli změnami, které jsme připravili. Rovněž bychom Vás rádi požádali o zpětnou odezvu v případě jakýchkoliv nejasností či problémů.

Oproti staré verzi jsme rozdělili rezervování do vícero kroků, díky čemuž cestující získá celou řadu výhod a možností. Celý rezervační systém je připraven také v responzivní verzi. To znamená, že si rezervace můžete snadno vytvořit také na Vašich mobilních zařízeních.

1) Výběr termínu, trasy a počtu osob – Na začátku je potřeba zadat atributy Vaší cesty, tj. místo odjezdu, místo příjezdu, termín a počet osob. Stejně jako dříve jsme zůstali u celkového maximální počtu 5 cestujících na 1 rezervaci. Pokud tedy potřebujete cestovat ve větší skupině, je potřeba si vytvořit více rezervací nebo nás kontaktovat na e-mailu rezervace@noblessline.cz či telefonicky na +420 602 333 369.

2) Výběr spoje – V tomto kroku se zobrazí přehled spojů na 7 následujících spojů dle zadaného termínu. Rovněž zde u každého spoje vidíte seznam nabízených služeb na palubě (po kliknutí na ikonu), čas odjezdu i čas příjezdu do cílové stanice, počet volných míst v daném spoji a cenu jízdenky.

3) Výběr místa – Stejně jako dříve mají naši cestující možnost si vždy vybrat své preferované místo v daném spoji. Pokud tedy rádi sedíte u okna, do uličky, vepředu, vzadu či blíže schodům, můžete si kdykoliv vybrat. Současně se v tomto kroku můžete přihlásit pomocí e-mailu a hesla (pokud jste registrovaní, máte zde nově několik výhod) nebo bez registrace vyplnit údaje o rezervaci. Kontakty slouží především k informování o rezervaci a mimořádnostech v případě zpoždění.

4) Shrnutí rezervace – Posledním krokem je kontrola údajů, kde si ověříte správnost všech svých kontaktů, termínu a počtu osob. Máte zde možnost opravit své kontaktní údaje či jméno cestujícího. Je také potřeba souhlasit s přepravními a obchodními podmínkami. Následně můžete rezervaci odeslat stisknutím tlačítka „REZERVOVAT“ a poté počkat na schválení rezervace společností Nobless Line.

Novinky pro registrované cestujcí.

Pokud jste se v našem rezervačním systému registrovali, můžete se kdykoliv přihlásit na horní části stránky a to pomocí Vašeho e-mailu a hesla. Nově jsme pro Vás připravili několik novinek.

1) Editace kontaktů – Nově má registrovaný uživatel možnost editovat svoji adresu, telefonní číslo a jméno, které se následně zobrazuje na jízdence (pokud jej cestující jednorázově nezmění).

2) Přehled rezervací – Cestující mají nyní možnost přehledu svých rezervací vytvořenou na svůj účet. Velmi rychle si tak můžete ověřit stav Vaší rezervace a Vaše skóre (nepotvrzená, potvrzená, nedostavil se bez omluvy, stornovaná). Právě skóre Vašich rezervací ukazuje Vaši spolehlivost. Stále platí, že náš rezervační systém je otevřený a založený na vzájemné důvěře mezi cestujícím a námi. Zatímco my pro cestujícího přijedeme vždy, když má rezervaci, naopak tomu tak ne vždy bývá. Vzniká tím tak nejen škoda naší společnosti za nevyužité místo, ale také případné zpoždění při čekání. To může poškodit ostatní cestující v daném spoji, kteří tak nemusejí stihnout svůj přípoj.

3) Export jízdenek – Na základě mnoha přání jsme přidali možnost vytisknutí duplikátu jízdenky u jízd, které byly provedeny a to 3 dny po jízdě. Můžete si tak snadno pro úřady vytisknout své staré jízdenky, pokud jste ty původní ztratili.